niedziela, 30 marca 2014

Ubierz sie jak Violetta

Dzisiaj mam dla was Post dotyczący ubioru Martiny. Na początku zacznijmy od jej butów.
Wiemy że Tini czesto nosi wysokie koturny. My możemy miec podobne ale na mniejszej koturnie.
Przejdźmy do Traperów którymi ostatnio pochwaliła sie Martina.

Kosztują one $2.250,00 ale my możemy je miec i to o wiele tańsze.
Byty znalazłam na Allegro za 119 zł. Są dużo tańsze niż te od Tini wiec możemy je z łatwością zakupic




Kolejną rzeczą są  spodnie najcześciej z wysokim stanem. Tu są 2 pary spodni które ma Tini.
1 kosztują $399,00 ale ja już znalazłam na stronce identyczne za 43 zł


2 Para spodni to spodnie które Tini miała do CARAS. Niestety nie znam ceny ale wiem że u nas można je zakupic za 68 zł.


I ostatnią rzeczą są bluzki. Ten T-shirt można zakupic na Allegro ale także w House bo jak ostatnio byłam ro widziałam taką samą. Ksztuje ona niepamietam ile ale ok. 30 zł


Na razie tylko tyle, jeśli wam sie spodoba to zrobie jeszcze taką notke, a narazie mam nadzieje że przecytacie tą  ;)

2 komentarze: